JOQ Albania
App Store
SHKARKO
Home
JOQ Albania

TikTok çon në spital adoleshentet, provuan trendin e momentit
Shkruar nga: A Shehaj | Publikuar më: 05/08/2020 0:26

  • Share
  • Share
  • Share
  • Share

Tre adoleshentë në Teksas u shtruan në spital në hapësirën e një jave pasi bënë 'sfidën Benadryl' në TikTok.

Rritja e mediave sociale ka sjellë me vete një numër ‘sfidash’ të diskutueshme dhe të rrezikshme virale, me një nga më të fundit që bën njerëz të marrin sasi të tepërt të ilaçeve Benadryl në përpjekje për t'u rritur.

Benadryl mund të blihet pa recetë dhe ka për qëllim të trajtojë alergjitë, por disa video të TikTok të shpërndara në fillim të këtij viti pretenduan se njerëzit mund të ndiznin halucinacione duke marrë një duzinë ose më shumë pilula.

Në maj, tre adoleshentë u pranuan në Qendrën Mjekësore të Fëmijëve Cook në Fort Worth, Teksas, pasi shikuan videot dhe kaluan në mbidozë me ilaçe.

Një postim i fundit i shpërndarë në faqen e internetit të spitalit zbuloi se një nga adoleshentët ishte një 14-vjeçare me emrin Rebekah, e cili mori 14 pilula Benadryl në mes të natës në Ditën e Përkujtimit, 25 maj. Nëna e saj, Katie, shpjegoi se adoleshentja ishte duke përdorur 'fjali të thyera' dhe duke përjetuar halucinacione.

Rrahjet e zemrës së Rebekës ishin 199, kështu që familjarët e saj të shqetësuar e nxitën atë në dhomën e urgjencës përpara se të transportohej në spitalin e fëmijëve të Cook. Adoleshentja u mbajt nën vëzhgim brenda natës, por për fat të mirë rrahjet e zemrës së saj u kthyen në normalitet dhe ajo ishte në gjendje të kthehej në shtëpi ditën tjetër.

Të tre adoleshentët që morën pjesë në këtë sfidë tani janë në rikuperim dhe nga spitali i fëmijëve thanë se Rebeka nuk duhet të ketë ndonjë efekt afatgjatë shëndetësor për shkak të mbidozës së saj.

Burimi: Unilad | Përktheu dhe Përshtati: JOQ Albania